تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
نویسنده : علیرضا فوادیان

 رئیس دپارتمان روابط خارجی جمهوری تاتارستان خواستار ایجاد خط هوایی مستقیم بین تبریز و قازان شد و گفت: راهاندازی این خط هوایی به تبادل کالاها و رونق مراودات تجاری کمک خواهد کرد ضمن اینکه تردد متخصصان و کارشناسان دو طرف نیز تسهیل میشود.

اسکندر مفلیخانوف در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، از سفر به تبریز ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: تبریز شهر بسیار زیبایی است و تحولات این شهر در چند سال گذشته حیرتآور است.
وی با قدردانی از مهماننوازی ایرانیها، افزود: مسئولان و مردم آذربایجان شرقی استقبال گرمی از هیئت اقتصادی تاتارستان کردند و ما در تبریز احساس غربت نکردیم.
مفلیخانوف با اشاره به بازدید هیئت تاتار از چند واحد صنعتی و دانشگاهی در تبریز، افزود: پیشرفتهای علمی و فناوری این واحدها شگفتانگیز بود و ما تلاش میکنیم روابط خود را با این واحدها توسعه دهیم.
وی تصریح کرد: گزارش بازدیدها و اطلاعات جمعآوری شده از این واحدها در اختیار مسئولان تاتارستان و مدیران واحدهای دانشگاهی و صنعتی قرار خواهد گرفت و هیئتهای دیگری نیز با سفر به تبریز، فرصتهای فعالیت در آذربایجانشرقی را بررسی خواهند کرد.
مفلیخانوف اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی مشترک بین تبریز و قازان را عامل بسیار مهمی برای افزایش سطح همکاریهای دوجانبه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد دو طرف تاکید ویژهای بر توسعه همکاریها دارند.
دستیار ویژه رئیس جمهور تاتارستان در ادامه خواستار ایجاد خط هوایی مستقیم بین تبریز و قازان شد و افزود: راهاندازی این خط هوایی به تبادل کالاها و رونق مراودات تجاری کمک خواهد کرد ضمن اینکه تردد متخصصان و کارشناسان دو طرف نیز تسهیل میشود.
وی با دعوت از استاندار آذربایجان شرقی برای اعزام هیئت اقتصادی و تجاری استان به تاتارستان، در خصوص شرکت در نشست تجاری راه ابریشم نیز ابراز تمایل کرد.
مفلیخانوف همچنین از استاندار آذربایجان شرقی دعوت کرد تا در همایش تجارت جهانی که با شعار "همکاری فدراسیون روسیه با کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی" می 2012 در قازان برگزار خواهد شد، حضور یابد.



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد
مرجع هوانوردی ایران و جهان. امید وارم توانسته باشم به شما کمک کنم. با ارسال نظر جهت بهتر شدن وبلاگ به من کمک کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع هوانوردی و هوافضای ایران و جهان و آدرس airplane.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Alternative content


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید